Cracovia kusi kibiców pakietem. Bilet na trzy mecze, w tym derby, w atrakcyjnej cenie

fot. Krzysztof Kalinowski
Zagłębie Lubin, Wisła Kraków i Wisła Płock – jeszcze z tymi rywalami zespół Jacka Zielińskiego zmierzy się w tym sezonie u siebie. Klub przygotował 3-pak biletowy.

Pasy dwa najbliższe mecze rozegrają na wyjeździe. W ten piątek pojadą na spotkanie ze Stalą Mielec, a 10 kwietnia w Grodzisku Wielkopolskim zmierzą się z Wartą Poznań. Na stadion przy ulicy Kałuży wrócą 18 kwietnia, czyli w Lany Poniedziałek. Termin meczu, jak i rywal – Zagłębie Lubin – nie są sprzymierzeńcem organizatorów, którym zależy na co najmniej niezłej frekwencji.

Kolejek po bilety nie będzie też raczej z powodu przyjazdu Wisły Płock (weekend 14-15 maja). Jedynym rywalem, który wzbudza po tej stronie Błoń emocje i większe zainteresowanie, będzie Wisła Kraków, którą piłkarze Jacka Zielińskiego podejmą w pierwszy majowy weekend (szczegółowy terminarz kolejek nr 31 i 33 nie został jeszcze podany). Dlatego klub postanowił połączyć trzy ostatnie domowe mecze tego sezonu w jeden pakiet.

Pakiety są sprzedawane na wszystkie sektory za wyjątkiem VIP oraz A i J (trybuna gości, sektor buforowy). Cena biletu ulgowego zawsze jest taka sama – 29 złotych. Z kolei koszt wejściówki normalnej na trzy mecze jest uzależniony od miejsca na stadionie i tego, czy kupujący posiada kartę kibica. Koszt jej wyrobienia to 20 złotych, a różnica w cenie biletów jest na tyle duża, że opłaca się ją mieć. Kartę i bilet można kupić przez Internet lub w kasach pod stadionem. 

Cracovia walczy o kibica. Także o tego z innego kraju

Gdy już mówimy o kibicach, to warto wspomnieć o dwóch akcjach Cracovii, które mają na cele przyciągnięcie nowych fanów na stadion. Rzut beretem od stadionu znajduje się kino Kijów. W najbliższych miesiącach widzowie będą w nim mogli oglądać nie tylko filmy. Przed seansami emitowany będzie nowy, niespełna trzydziestodekundowy spot promocyjny klubu i jego dwóch sekcji (piłka nożna, hokej):



Na przełomie lutego i marca Cracovia wystartowała z kampanią językową, w której zaprasza na swoje mecze mieszkańców Krakowa z różnych części świata.

„Kampania opiera się na wykorzystaniu hasła „Cracovia wita w Krakowie i zaprasza na swoje mecze”, kierowanego do osób posługujących się na co dzień językami: angielskim, włoskim, hiszpańskim, francuskim, portugalskim lub hebrajskim. Poprzez jej zainicjowanie klub pokazuje, że ma świadomość wzrastającej liczby obcokrajowców zamieszkujących królewskie miasto, informując ich, że są oni mile widziani na trybunach stadionu przy ul. Józefa Kałuży 1" – czytamy na stronie internetowej Cracovii.

Treści informujące o możliwości przyjścia na mecze można znaleźć na obszarze całego miasta. Animacje z piłkarzami Pasów są wyświetlane na ekranach znajdujących się w różnych częściach Krakowa – także na terenie Dworca Głównego. Kampania jest prowadzona również w Internecie.

Wsparcie dla Ukraińców

Start kampanii zbiegł się w czasie z rosyjskim atakiem na Ukrainę. Z tego powodu klub zrezygnował z wykorzystania języka ukraińskiego do zapraszania na mecze osób, które zostały dotknięte dramatem wojny. Zamiast promocji meczów pojawiło się hasło wspierające „Jesteśmy z Wami”.