Dzień rozpoczynamy od przeglądu prasy i zapowiedzi dnia na naszym portalu. W gazetach dziś o skandalu podczas derbów Krakowa, opóźniającej się wielkiej inwestycji przy dworcu i pytaniach pasażerów o przystanek wiedeński na ulicy Basztowej.
Środa na LoveKraków.pl:
Wielkie zwycięstwo Wisły w derbach: http://sport.lovekrakow.pl/aktualnosci/wielkie-derby-krakowa-pogrom-przy-kaluzy-cracovia-upokorzona_23472.html
Pseudokibice przerwali mecz. Cracovia czeka na kary: http://sport.lovekrakow.pl/aktualnosci/cracovia-musi-sie-spodziewac-bardzo-wysokich-kar_23475.html
Pojedziemy 78 nowymi autobusami: http://lovekrakow.pl/aktualnosci/na-ulice-krakowa-wyjedzie-78-nowych-autobusow_23465.html
Znalezione ciało należy do zaginionego biznesmena? http://lovekrakow.pl/aktualnosci/policja-znalazla-cialo-nalezy-do-zaginionego-biznesmena_23464.html
Na dachu budynku AGH będą obserwować gwiazdy: http://biznes.lovekrakow.pl/aktualnosci/na-dachu-budynku-agh-beda-obserwowac-gwiazdy_23458.html
Ulubione księgarnie krakowian: http://lovekrakow.pl/aktualnosci/krakowianie-wybrali-swoje-ulubione-ksiegarnie_23460.html
W czwartek na naszym portalu:
Mieszkańcy chcą zieleni pod estakadą
Głowacki: Myślałem, że już nie doczekam
Jak powinien rozwijać się Kraków?
Dziennik Polski: Opóźnia się wielka inwestycja przy dworcu głównym
Kolejarze planowali wspólnie z prywatnym inwestorem wybudować na blisko 1,5-hektarowym terenie - między torami a ul. Bosacką - trzy nowoczesne biurowce i podziemne parkingi. Roboty nie ruszył w 2017 roku i teraz nie są podawane konkretne terminy.
Gazeta Krakowska: Derby ze skandalem
Wielkie Derby Krakowa przyniosły wielkie emocje i pięć bramek. Cztery z nich zdobyli piłkarze Białej Gwiazdy. Dzięki zwycięstwu do kolejnej świętej wojny w Krakowie brzmieć będzie "Wisła Pany". Cracovia ma powody do wstydu nie tylko przez wynik. Przez zachowanie kibiców spotkanie mogło zostać definitywnie przerwane.
Gazeta Wyborcza: Gdzie jest obiecany przystanek wiedeński?
Pasażerowie pytają, dlaczego na wyremontowanej ulicy Basztowej przy dworcu głównym nie powstał przystanek wiedeński. – Z uwagi na to, iż peron jest na łuku, nie można było uzyskać parametrów technicznych koniecznych do bezpiecznego wykonania peronu wiedeńskiego. Zachowanie skrajni, takiej jaką wyznacza tramwaj Krakowiak, spowodowałoby, że dla innych tramwajów powstałaby niebezpieczna odległość, uskok w wysokości 17 cm, pomiędzy krawężnikiem a wejściem do tramwaju – tłumaczy Michał Pyclik, rzecznik ZIKiT.