"Kraków 2022 - Marzenia się spełniają". Ruszyły spoty telewizyjne

Od 24 grudnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych należących do grupy TVN i grupy Polsat emitowany będzie spot „Kraków 2022 – Marzenia się spełniają”, promujący kandydaturę Krakowa jako organizatora Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2022 roku.

Film z udziałem największych polskich gwiazd sportów zimowych: Justyny Kowalczyk, Adama Małysza, Mariusza Czerkawskiego i Katarzyny Rogowiec ma promować ideę Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Krakowie w 2022 roku. – To dla nas wielki honor i zaszczyt, że takie wybitne osoby zostały naszymi ambasadorami. Są wzorem do naśladowania przez tysiące młodych sportowców, którzy marzą, aby zdobywać medale na najważniejszych imprezach na świecie. Być może ci, którzy dopiero są u progu swojej kariery największe sukcesy będą odnosić za dziewięć lat, podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Krakowie – mówi Jagna Marczułajtis-Walczak, przewodnicząca Komitetu Konkursowego Kraków 2022. Poza sportowcami udział w spocie wzięli także uczniowie Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem. – Wszyscy sportowcy użyczyli nam swojego wizerunku nieodpłatnie – podkreśla Jagna Marczułajtis-Walczak.

Wyprodukowanie spotu kosztowało 550 tysięcy zł, a zakup czasu antenowego od 24 grudnia do Nocy Sylwestrowej 500 000,19 zł (grupa TVN) i 297 453,88 zł (grupa Polsat). 80 procent wszystkich kosztów zostało sfinansowane ze środków dotacyjnych Ministerstwa Sportu i Turystyki, a pozostałe 20% to udział własny Komitetu Konkursowego Kraków 2022. Na razie Komitet Konkursowy nie zdecydował się na emisje spotu w Telewizji Polskiej, bo oferta finansowa była niekonkurencyjna.

Spoty emitowane są tylko na terenie kraju, ponieważ promocja międzynarodowa będzie możliwa dopiero z dniem 1 listopada 2014 roku.

News will be here

Aktualności

Pokaż więcej