Kraków zamierza wystartować z kampanią turystyczną skierowaną do... krakowian

fot. Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl

Kraków rusza z kampanią informacyjno-społeczną, mającą na celu wspieranie rynku turystycznego w stolicy Małopolski. Projekt jest kierowany do … mieszkańców Krakowa.

– Badania mówią, że około 10% mieszkańców Krakowa swój biznes opiera o usługi turystyczne oraz usługi z nimi związane. Dlatego dla Krakowa tak ważne jest, by stopniowo i rozważnie odbudowywać́ rynek turystyczny – mówi Prezydent Miasta Krakowa Jacek Majchrowski.

Nowa kampania, której główne hasło brzmi „Bądź turystą w swoim mieście – zwiedzaj Kraków” będzie skierowana do lokalnej społeczności. Każdy mieszkaniec Krakowa będzie mógł zostać́ lokalnym turystą. Głównym celem zaplanowanych działań́ jest pobudzenie lokalnej gospodarki i włączenie krakowian w proces przywracania miastu miana turystycznej stolicy Polski.

Kampania będzie podzielona na trzy obszary. W ramach pierwszego mieszkańcy będą zapraszani do ponownego odkrywania miasta. Dla mieszkańców zostaną̨ zaktualizowane trasy zwiedzania, dzięki którym będą oni mogli zobaczyć miejsca, zabytki i atrakcje, a także skorzystać z oferty krakowskich przedsiębiorców.

Drugi obszar, to wszelkiego rodzaju warsztaty. Dzięki temu niewielkim kosztem mieszkańcy Krakowa będą̨ mogli nauczyć się czegoś nowego czy poszerzyć swoją wiedzę. Trzeci obszar kampanii to działania oparte o dzielenie się zdjęciami i materiałami video z warsztatów czy spacerów.

News will be here