Nie można kupić biletów w SkyCash? Firma odpowiada

Widok aplikacji SkyCash fot. mat. prasowe

Bilety w aplikacji SkyCash są dostępne od pierwszego dnia obowiązywania nowej taryfy. Jednak trzeba ich poszukać.

Od środy 1 maja obowiązuje nowa taryfa biletowa. Zmieniły się ceny za bilety 20-minutowe, zlikwidowany został bilet 40-minutowy, a w jego miejsce powstał bilet, który obowiązuje przez 50 minut.

Czytelnicy LoveKraków.pl skarżyli się, że za zmianami nie nadążył operator aplikacji SkyCash. Zaznaczali, że po wybraniu pierwszej strefy biletowej obowiązującej w Krakowie można zakupić jedynie bilet dwuprzejazdowy czy 24-godzinny. Nie ma jednak najpopularniejszych biletów.

– Bilety w nowej taryfie są dostępne w aplikacji SkyCash od pierwszego dnia jej obowiązywania. Bilety znalazły się w taryfie dla strefy 1+2 i tam należy ich szukać – mówi w rozmowie z LoveKraków.pl Kamil Skowroński  z firmy SkyCash.

Przedstawiciel spółki tłumaczy, że firma jest w okresie przejściowym, kiedy część biletów musi być dostępna dla osób nagrodzonych w promocji. – Widzimy problem w czytelności nowej taryfy, mamy trochę sygnałów od użytkowników i na pewno rozważymy poprawki. Niebawem architektura tego elementu najprawdopodobniej się zmieni, ale kluczowe będzie zachowanie spójności z taryfą Zarządu Transportu Publicznego – podkreśla Skowroński.