Nowa marka na koszulkach Wisły [ZDJĘCIA]

fot. Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl
Logo firmy technologicznej Aveva znajdzie się w nowym sezonie na strojach meczowych piłkarzy Wisły. To efekt przedłużenia umowy sponsorskiej z firmą Astor.
Logo Avevy, która odpowiada za procesy digitalizacji w fabrykach i zakładach produkcyjnych na całym świecie, znajdzie się pod numerem z tyłu koszulki. Zastąpi markę Kawasaki Robotics.

Aveva będzie promowana na strojach jako jeden z kolejnych partnerów strategicznych firmy Astor, która od dziesięciu lat wspiera Wisłę.

Z oprogramowania Avevy korzystają między innymi krakowskie wodociągi. Dotąd firma nie angażowała się w sponsoring sportowy. To pierwsza tego typu umowa.

Pozytywne zaskoczenie

– Z prezesem Stefanem Życzkowskim spotkalismy się rok temu, by omówić szczegóły współpracy. Umowa miała nie być przedłużana, ale po roku współpracy możemy podpisać kolejną umowę z bardzo ważną marą na europejskim rynku. Wykorzystaliśmy kredyt zaufania i cieszymy się z tego – podkreśla Dawid Błaszczykowsi, prezes Wisły.

– Negocje pierwszego kontrakty trwały 30 minut. W sporcie jest wygrany i przegrany, ewentualnie mamy remis, natomiast w biznesie i my, i Wisła jesteśmy wygrani. Mielismy inne plany, ale korzyści biznesowe umożliwiły kontynuację współpracy. Nie spodziewałem się takich efektów, a jestem w biznesie 34 lata - powiedział Stefan Życzkowski, prezes firmy Astor.

Klub i sponsor podkreślili, że wartość umowy jest na podobnym poziomie, jak przed rokiem, ale uwzględnia inflację. Dokładnej kwoty nie ujawniono.

Pochwały

Choć krakowski klub ma w ostatnich sezonach kłopoty z sektorem sportowym, prezes partnera biznesowego podkreślił, że Wisła w ostatnich dwóch latach jest dobrze prowadzona jako firma

– Jest w lepszej kondycji niż rok temu – stwierdził Życzkowski.



News will be here