Nowy supermarket Piotr i Paweł w Skawinie

7 marca 2015 roku o godzinie 8.00 w Pasażu Skawińskim sieć Piotr i Paweł otwiera 117 sklep. Nowy supermarket Piotr i Paweł przy ul. Krakowskiej 19A to szeroki asortyment w dobrych cenach, dogodne godziny otwarcia i najlepsza obsługa.

Od godziny 8.00 na klientów czekać będą specjalne oferty promocyjne, degustacje i upominki. Sklep zaprasza codziennie w godzinach od 8.00 do 21.00 od poniedziałku do soboty, a w niedzielę od 9.00 do 20.00.

Nowy supermarket przy ul. Krakowskiej 19A otwarty zostanie w formule 5 Gwarancji, gwarantując Klientom: dostępność produktów na półce, świeżość asortymentu, sprawność obsługi przy kasach, niskie ceny, zgodność cen na półce i na paragonie.

Jeśli Klient zgłosi obsłudze sklepu naruszenie którejś z tych gwarancji, otrzyma kupon zapewniający aż 15% rabatu na jednorazowe zakupy.

Szczegóły programu:

Zakupy w supermarketach Piotr i Paweł potrafią być jeszcze bardziej przyjemne dla kieszeni Klienta, który każdego dnia ma możliwość korzystania z bardzo przejrzystego i przyjaznego programu lojalnościowego, jakim jest karta rabatowa sieci. Wraz z kartą każdy rachunek od 50 zł jest niższy o 3%,  przy zakupach od 150 zł zyskuje się aż 4% rabatu, a od 300 zł oszczędza całe 5% wartości zakupów. Rabaty są natychmiastowe, gdyż korzyści odbiera się już przy kasie widząc je na paragonie.

Zapraszamy również do supermarketów Piotr i Paweł w Krakowie przy ulicy Lubicz 17A oraz przy ulicy Lubostroń 15.

Informacja o sieci Piotr i Paweł

Piotr i Paweł to polska, rodzinna sieć supermarketów, która w bieżącym roku obchodzi swoje 25 lecie funkcjonowania.

Supermarkety Piotr i Paweł to obecnie 116 sklepów w 60 polskich miastach z asortymentem sięgającym 15 000 pozycji. Przyświeca im cel oparty o motto właścicieli sieci "tworzenia takich sklepów, w których sami chcielibyśmy kupować".

Obroty sieci za rok finansowy 2014 wyniosły 2.035 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2013 o 5,6 proc. W roku 2015 Sieć planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową uruchamiając około 30  placówek poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych Franczyzobiorców.