Od ubiegłego tygodnia mieszkańcy Krakowa mogą już korzystać z nowego biura obsługi klienta PGNiG Obrót Detaliczny w Galerii Krakowskiej. Tego rodzaju placówki mają teraz powstawać w całej Polsce.
To już kolejna przydatna placówka otwarta w krakowskich galeriach. Robiąc zakupy można już np. wysłać list na poczcie czy załatwić formalności w punkcie urzędu miasta. O tym, że mieszkańcy chętnie korzystają z takich możliwości, świadczy popularność punktów przyjmowania wniosków o wydanie Karty Krakowskiej – to właśnie w galeriach złożonych zostało najwięcej formularzy.
Do dyspozycji odwiedzających została oddana sala obsługi wraz z poczekalnią. Dodatkowym elementem wyposażenia BOK-u są grafiki, prezentujące ciekawostki historyczne dotyczące gazownictwa.
W całej Polsce
Powstanie lokalu w Galerii Krakowskiej jest elementem prowadzonego przez PGNiG ogólnopolskiego programu rewitalizacji Biur Obsługi Klienta. Firma zakłada, że w ciągu najbliższych kilku lat głównym miejscem kontaktu z klientem detalicznym będzie właśnie sieć nowoczesnych BOK-ów.
Modernizacja prowadzona jest na terenie całego kraju. Pierwsze biuro w nowym standardzie zostało otwarte w Wadowicach. W najbliższych miesiącach firma planuje kolejne otwarcia placówek w całej Polsce.
Nowe Biuro Obsługi Klienta w Galerii Krakowskiej będzie czynne we wszystkie dni handlowe, od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 22.00, zaś w niedzielę w godzinach od 10.00 do 21.00.