Wisła przeprasza za organizację sobotniego meczu. Zapowiada rekompensaty

fot. Mateusz Kaleta/LoveKraków.pl

W opublikowanym w niedzielę wieczorem komunikacie TS Wisła Kraków SA przeprasza kibiców za problemy organizacyjne, jakie wystąpiły przy okazji sobotniego meczu z Sandecją.

Wisła zaczęła sezon od remisu i jednego zdobytego punktu. Start rozgrywek nie przyniósł tak wyczekiwanego zwycięstwa lub choćby widocznej poprawy w grze. Schodzących do szatni Wiślaków żegnały gwizdy.

Kibice mieli jednak powody do niezadowolenia nie tylko z powodu samego meczu. Duże zainteresowanie pierwszym meczem po spadku z ekstraklasy, połączone z decyzją klubu o otwarciu bram obiektu dopiero godzinę przed meczem, doprowadziły do sytuacji, że przed kołowrotkami utworzyły się długie kolejki. Kibice narzekali też na nowy catering, zarówno w strefach VIP, jak i w punktach na zwykłych sektorach.

Przeprosiny

– Poziom organizacji sobotniego meczu Wisły z Sandecją zawiódł Wiślacką Społeczność - Kibiców oraz Sponsorów Białej Gwiazdy, którzy zjawili się przy R22, aby ponownie okazać wsparcie klubowi, za co serdecznie przepraszamy. Zdajemy sobie sprawę, że nie powinniśmy dopuścić do takich wydarzeń – czytamy w komunikacie TS Wisła Kraków SA.

Wisła zwraca uwagę, że przed spotkaniem wszystkie istotne informacje o infrastrukturze, rozlokowaniu punktów oraz zapotrzebowaniu zostały przekazane firmie cateringowej, lecz przyznaje, że to ona jako organizator imprezy ponosi konsekwencje zaistniałych wydarzeń.

– Odpowiedzialność za niepoprawną organizację meczu - w tym niewystarczające zaopatrzenie punktów gastronomicznych oraz pozostałych przestrzeni stadionu - ponosi TS Wisła Kraków SA. W związku z tym zaraz po zakończeniu spotkania odbył rozmowy z dostawcami usług tak, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości – napisano w tekście.

Będą rekompensaty

– Trwają prace nad stworzeniem dokładnego modelu rekompensat dla uczestników meczu #WISSAN. W nadchodzącym tygodniu poinformujemy o szczegółach. Już teraz zapewniamy, że czas otwarcia bram i kas zostanie odpowiednio wydłużony. Dołożymy wszelkich starań, aby znacząco poprawić jakość świadczonych usług i zapewnić komfort naszym fanom – zapowiada TS Wisła.