16. sezon razem

Archiwum fot. Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl

Firma Can-Pack S.A. pozostała generalnym sponsorem koszykarek Towarzystwa Sportowego Wisła Kraków. To już 16. wspólny sezon najbardziej utytułowanej drużyny żeńskiej koszykówki w Polsce i producenta opakowań na napoje.

– Tak długa współpraca, będąca rzadkością w sportowym sponsoringu, świadczy o wzajemnym zaufaniu i zadowoleniu. Jest nam niezmiernie miło, iż pomimo nieco gorszych wyników sportowych w ubiegłym sezonie firma Can-Pack nadal pozostaje z drużyną seniorską oraz znacząco inwestować będzie w rozwój młodzieży skupionej wokół akademii koszykarskiej Wisły – mówi Łukasz Kwaśniewski, generalny menadżer drużyny.

Marta Kopcik z grupy Can-Pack podkreśla, że istotnym elementem działalności firmy jest popularyzacja sportu i działanie dla lokalnej społeczności. – Konsekwentnie realizujemy wizję społecznej odpowiedzialności biznesu. Zarówno seniorskiej drużynie koszykarek, jak i zawodnikom akademii koszykarskiej życzymy wielu sukcesów w rozpoczynającym się właśnie sezonie.

Od początku współpracy koszykarki Wisły Can-Pack wywalczyły m.in. osiem tytułów mistrza Polski, trzy wicemistrzostwa i dwa brązowe medale mistrzostw kraju oraz dwa Superpuchary Polski. Drużyna z sukcesami reprezentowała Polskę na arenie międzynarodowej m.in. zajęła czwarte i ósme miejsce w Eurolidze. Akademia koszykarska w obecnym sezonie będzie szkolić 300 dzieci i młodzieży z Krakowa i Małopolski.

Trzy turnieje podczas przygotowań

Biała Gwiazda rozpocznie przygotowania 20 sierpnia. Pierwsze dni będą poświęcone na badania, a 22 sierpnia podopieczne Krzysztofa Szewczyka zaczną trenować.

Zespół weźmie udział w trzech turniejach: w Krakowie, Gdyni i Wrocławiu. Sezon 2018/2019 zainaugurowany zostanie 6 października. W pierwszej kolejce Wisła zmierzy się na wyjeździe z beniaminkiem Energa Basket Ligi Kobiet – Politechniką Gdańsk.

News will be here