Akademia Marketing już 4 i 5 grudnia. Kto jedzie do Krakowa?

Ostatnie dni pozostały do rozpoczęcia czwartej edycji Akademii Marketingu. Tym razem konferencja ma odpowiedzieć na pytanie, jak mierzyć efekty działań content marketingowych. Na uczestników czeka nowy format wydarzenia, łączący zdobywanie wiedzy i praktykowanie jej zastosowania.

Redakcja serwisów i blogów, chatboty, SEO, influencerzy, video, podcasty, analityka, strategia, marketing automation, UX, a ostatnio, AR i VR. Skuteczny content marketing to sieć naczyń połączonych, z których każde wymaga rzetelnej analizy i sprawdzenia efektywności. Tak, jak jedno słabe ogniwo rozrywa łańcuch, tak słabość jednego z tych elementów może położyć kampanię.

– Każdy, kto kiedykolwiek pracował z klientem wie, że mierzalność działań to jedno z podstawowych kryteriów skuteczności budowanej relacji. Monitorowanie i analiza działań to jednocześnie jedno z najtrudniejszych działań, o którym, zaangażowani w uatrakcyjnienie kreacji, często się zapomina lub marginalizuje. Właśnie dlatego czwartą edycję Akademii Marketingu poświęcamy w całości mierzeniu contentu. Jestem przekonany, że znów czekają nas dwa dni wypełnione praktyczną wiedzą – ocenia Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse, organizator wydarzenia.

O tym, jak skutecznie mierzyć efektywność działań content marketingu powiedzą prelegenci Akademii Marketingu, która tym razem odbywa się pod hasłem: „(Z)mierz się z content marketingiem”. Jak badać branżę opowiedzą praktycy, managerowie największych w Polsce agencji reklamowych i przedstawiciele marketingu największych firm. Na scenie w Krakowskim Parku Technologicznym zobaczymy m.in. Tomasza Krawczyka, Dyrektora Rozwoju Redakcyjnego Polska Press Grupy, Danutę Musiał, Dyrektor Marketingu w Generali Investments TFI SA, Katarzynę Mika, Marketing Automation Manager w Semahead, Grzegorza Miłkowskiego, CEO w ContentHouse, Krzysztofa Marca z DevaGroup, Szymona Krzysiaka, stratega z agencji Insignia, czy Mike’a Korba, CCO w User.com i Krzysztofa Tkaczyka z New Amsterdam.

Tegorocznej Akademii Marketingu towarzyszy też publikacja raportu „(Z)mierz się z content marketingiem”, która została przygotowana wspólnie z redakcją portalu socialpress.pl.

Pobierz raport za darmo: LINK

Czwarta edycja to też zmiana formatu wydarzenia. Po raz pierwszy wyraźnie w formie organizacji oddzielone zostały oba dni konferencji. Pierwszy, w całości zostanie poświęcony prelekcjom, dedykowanym wszystkim uczestnikom. Usłyszymy zatem o tworzeniu contentu dla generacji Z, AR i VR jako contencie przyszłości, skutecznej komunikacji z klientem dzięki marketing automation, storytellingu i wielu innych.

Drugi dzień przeznaczono na warsztaty, podzielone na aż osiem sesji tematycznych, z których każdy uczestnik wybrać może dwa. Wśród nich:

Czy influencerzy są policzalni? – warsztat o mierzeniu efektywności współpracy z in poprowadzą Szymon Krzysiak i Grzegorz Paliś (Insignia)

Jak wykorzystać Google Analitics w content marketingu? – warsztat Mateusza Muryjasa (Analityczny) o analizie źródeł pozyskiwania ruchu i jego konwersji na sprzedaż lub genereowanie leadów

Chatbot w komunikacji – jak skutecznie wykorzystywać je w kontakcie z klientem – poprowadzi Mariusz Pełechaty, CEO z Koda Bots

Bierzemy treści na warsztat – warsztat Michała Grzebyka i Sylwii Paszyny o treściach, które

Synergia marketing automation i content marketingu – warsztat Michala Korby z User.com

Inspiracje do budowania i mierzenia skuteczności content marketingu pod kampanie SEM – poprowadzi Krzysztof Marzec, CEO w DevaGroup

Optymalizacja video na Youtube – warsztat Magdaleny Daniłos, ekspert video marketingu opowie o kluczowych elementach do osiągnięcia sukcesu w działaniach content marketingowych.

Generowanie leadów za pomocą content marketingu i skuteczny e-mail marketing – poprowadzą Grzegorz Miłkowski i Gabriela Wolak z ContentHouse

Akademia Marketingu odbędzie się już 4 i 5 grudnia, a w puli zostały ostatnie wejściówki na konferencję. Więcej informacji na www.akademiamarketingu.edu.pl

comments powered by Disqus