Digital Dragons. Nagrodę główną zgarnia krakowskie studio

fot. mat. pras.

– W mojej ocenie to była najlepsza edycja Digital Dragons ze wszystkich. Tegoroczna konferencja przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Powróciliśmy do centrum kongresowego ICE po dwóch edycjach konferencji online. Ludzie gamedevu pokazali nambardzo wyraźnie, jak ważnym punktem na mapie stał się dla nich Kraków – mówi Anna Krampus-Sepielak, szefowa Digital Dragons.

Ponad 2100 osób, reprezentujących ponad 600 firm z blisko 40 krajów wzięło udział w konferencji Digital Dragons 16 i 17 maja. Pojawili się uczestnicy ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Ameryki Południowej, z niemal całej Europy, a nawet z kierunków tak odległych, jak RPA, Tajlandia, Japonia czy Filipiny. W wydarzeniu wzięło udział 146 speakerów, 1150 deweloperów, 114 wydawców oraz 55 przedstawicieli mediów.

Konferencji towarzyszyły wykłady, panele dyskusyjne, networking, dwie gale rozdania nagród oraz konkursy towarzyszące. Uczestnicy mogli też podziwiać wystawę PHOTOmodeBOOK autorstwa Rafała Szrajbera.

16 maja poznaliśmy laureatów najbardziej prestiżowych nagród polskiej branży gier wideo – Digital Dragons Awards. Najwięcej statuetek, w tym nagrodę główną, zgarnęło krakowskie studio Bloober Team za grę The Medium.

– Ogromnie się cieszymy, że po tak długiej przerwie branża gier powróciła do Krakowa. W tym roku ponownie wsparło nas Województwo Małopolskie oraz Miasto Kraków. Mamy nadzieję, że to nowy początek i nowe możliwości współpracy –  dodaje Łukasz Słoniowski, wiceprezes Krakowskiego Parku Technologicznego, organizującego wydarzenie.

News will be here