Duży small biznes w Serenadzie

Jesteś lokalnym przedsiębiorcą z Małopolski i chcesz rozwijać biznes? Podpowiemy Ci jak to zrobić w najnowocześniejszym, krakowskim centrum handlowym. Wiedzą na ten temat podzielą się z Tobą przedstawiciele inwestora – Mayland Real Estate. Wystarczy mail lub telefon. To może być szansa właśnie dla Ciebie!

Finalizowane jest pozyskiwanie lokalnych przedsiębiorców – najemców do Centrum  Serenada w Krakowie. Ten supernowoczesny obiekt powstaje na granicy dużych osiedli mieszkaniowych w północnej części miasta, w wyniku rozbudowy istniejącego zagłębia obiektów handlowych i rozrywkowych. Według ekspertów, strefa zasięgu tej lokalizacji przekracza milion klientów. Otwarcie Serenady planowane jest na październik 2017 r. i to już ostatni moment na decyzję.

Do uruchomienia eksperckiej pomocy skłoniły inwestora liczne pytania zainteresowanych małych i średnich lokalnych przedsiębiorców dotyczące najmu w CH Serenada. Wystarczy mail na adres leasing@mayland.pl lub sygnał telefoniczny pod numer +48 22 546 98 00, żeby przedstawiciel inwestora umówił się na bezpłatne spotkanie i odpowiedział na wszystkie pytania.

Będzie można dowiedzieć się m.in.: jaki lokal w galerii handlowej wynająć, aby powiększyć biznesowy potencjał i zwielokrotnić zyski, jak korzystnie podpisać umowę najmu lub np. jak zmienić profil firmy, żeby odnieść sukces
w Serenadzie.

— W CH Serenada czekamy na lokalny biznes z każdej branży. Prowadzenie własnego sklepu w centrum handlowym jest przedsięwzięciem bezpiecznym o przewidywalnych warunkach współpracy, co pozwala na działanie w dłuższej perspektywie biznesowej. Niemniej jednak relacje między najemcą a właścicielem centrum określone są wieloma warunkami, z którymi przedsiębiorcy powinni się zapoznać —  przypomina Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji Mayland Real Estate.

Harmonijna współpraca, bez stresów, z dobrze przygotowanymi partnerami, to od lat wielki kapitał spółki Mayland. Ma ona doświadczenie w podobnych przedsięwzięciach m.in. w Słupsku i Gdyni. Tam udało się skompletować doskonale funkcjonującą obsadę w centrach handlowych Jantar i Riviera. Wielkie światowe marki i małe lokalne podmioty korzystają dzięki temu w pełni ze swoich atutów.

Serenada powstaje w sąsiedztwie CH Krokus, OBI, Multikina oraz Parku Wodnego. Zaoferuje klientom ponad 160 sklepów, punktów usługowych i restauracji na powierzchni ponad 42 000 mkw. Do grona najemców dołączyli już m.in.: Zara, Pull&Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti z grupy Inditex, Reserved, House, Cropp, Mohito, Sinsay z LPP oraz Van Graaf, H&M, 4F, Martes Sport, Carry, Vistula, Wólczanka, Orsay, Kazar, Ryłko, Sephora, Rossmann i Super-Pharm, a także plac zabaw Bajkowy Labirynt, Starbucks i Piotr i Paweł i wielu innych.  Więcej informacji, na stronie www.ch-serenada.pl