Hutnik zbiera pieniądze na rundę rewanżową. Ma nowy pomysł

Za drużyną Hutnika już pełne dwa tygodnie intensywnych treningów oraz dwa mecze sparingowe. Nowa akcja promocyjna ma pomóc zasilić budżet klubu i ułatwić przygotowania do rundy rewanżowej.

W ostatnią sobotę zawodnicy Hutnika na swoich obiektach pokonali pierwszoligowca – drużynę GKS Jastrzębie 3:1. By stworzyć zawodnikom lepsze warunki przygotowań, klub zorganizował akcję "2. Runda".

Powstały zdjęcia i film promocyjny, nawiązujące do zmagań bokserskich. W realizacji materiału oprócz zawodników wzięła udział Daniela Szewczyk, półfinalistka wyborów Miss Polski, która wcieliła się w rolę ring girl.

W filmie promocyjnym kapitan drużyny Krzysztof Świątek mówi: „Czasem rywal okazuje się lepszy, czasem pierwsza runda idzie na jego konto". Jednak po chwili dodaje: "Mamy wiarę, mamy siłę, mamy motywację. Ostro trenujemy by w drugiej rundzie dać z siebie wszystko i zwyciężać. Możesz nam pomóc!". I to właśnie kibice po raz kolejny mogą zasilić budżet klubowy.

Cel: utrzymanie

– Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że utrzymanie się drużyny Hutnika w piłkarskiej 2. Lidze to najważniejszy cel sportowy na najbliższą rundę – mówi Artur Trębacz, prezes zarządu Hutnika Drużyna, pod wodzą nowego trenera, intensywnie przygotowuje się do rundy rewanżowej. Po niezbyt udanej pierwszej rundzie ma nadzieję na sukcesy w drugiej. Teraz każdy kibic może włączyć się w przygotowania drużyny do rozgrywek. – Mamy nadzieję, że pozyskane w ten sposób środki pozwolą nam ustabilizować sytuację finansową stowarzyszenia podczas "2. Rundy" – stwierdza Artur Trębacz.

Od 60 do 6000

W ramach dostępnych w sklepie klubowym pakietów w cenach od 60 do 6000 zł kibice mogą otrzymać upominki: plakaty czy magnesy a nawet spotkanie z drużyną podczas wspólnej kolacji. Środki finansowe pozyskane z akcji "2. Runda" zasilą budżet klubowy i pozwolą na większy komfort pracy podczas przygotowań, ale przede wszystkim już w trakcie samej rundy rewanżowej.

Zdjęcia zrealizowano w klubowej hali w salce należącej do sekcji bokserskiej Hutnika. Za sesję zdjęciową odpowiadał Marcin Kądziołka, grafikę Justyna Woskowicz, a film promocyjny przygotował Dominik Patoła. Link do akcji TUTAJ.