Kraków wraca do życia przed pandemią - co z nowymi rzeczami i nowymi firmami?

Wraz z nowymi możliwościami, jakie daje nam znoszenie kolejnych obostrzeń, coraz więcej punktów usługowych i sklepów zostało ponownie otwartych. Powrót do dawnej rzeczywistości sprawił, że chętniej wychodzimy z domu, możemy też wreszcie swobodnie zrobić zakupy w ulubionym sklepie, w galerii handlowej, wyprawić urodziny, wesele. Co za tym idzie – kupujemy i otrzymujemy więcej rzeczy. Chętniej też wychodzimy na dwór i uprawiamy sport a przez to nasze mieszkania muszą pomieścić dodatkowo rowery, rolki, deskorolki itp. Jedno się jednak nie zmienia – nasze mieszkania nie są z gumy i często zwyczajnie brak przestrzeni, która pozwoli nam przechowywać te wszystkie ważne dla nas rzeczy. Właśnie w takich sytuacjach idealnym rozwiązaniem jest coraz bardziej już modna i popularna usługa, czyli self storage. Usługi takie oferuje firma Less Mess Storage – lider w branży.

Przechowywanie cennych dla nas rzeczy

Ostatni okres był dla wielu z nas bardzo trudnym czasem. Aktualnie wreszczcie wszystko wraca do normy i staramy się wrócić do dawnej rzeczywistości. Dla jednych będzie to czas na remont i przeprowadzkę, dla innych na urządanie swojego nowego mieszkania a dla jeszcze innych okazja, by nareszcie wyjechać gdzieś daleko. Studenci, wreszcie mogą wylecieć na Erasmusa. Swoje rzeczy na ten czas warto jednak przechować w bezpiecznym i prywatnym miejscu. Nie zawsze chcemy żeby ktoś podczas naszej nieobecności miał do nich wgląd. Ta sama sytuacja ma miejsce, gdy przeprowadzasz się na dłużej – a swoje mieszkanie chcesz wynająć. Taką prywatność i spokój o rzeczy daje właśnie Less Mess Storage. To tu możemy wynająć pomieszczenie na wyłączność, do którego nikt poza nami nie będzie miał dostępu.

Jeśli posiadasz rzeczy, które są dla Ciebie cenne i są wymagające w kwestii przechowywania to spokojnie – Less Mess dba o warunki takie jak odpowiednia wilgotność i temperatura.

Robisz remont, bo wreszcie możesz wybrać płytki, meble i inne widząc je na własne oczy a chcesz to zrobić szybko, by nie tracić urlopu? Możesz w tej sytuacji wynająć pomieszczenie w Less Mess Storage tylko na 7 dni i przedłużyć najem w razie potrzeby.

Sprzedajesz mieszkanie i chcesz zabrać z niego wszystkie rzeczy, by przygotować je dla nowych lokatorów, ale nie masz jeszcze kupionego nowego lokum? To ważna decyzja, więc bez pośpiechu, na nocleg zawsze znajdziesz miejsce, a rzeczy możesz bezpiecznie przechować w self storage. Co ważne dostęp do rzeczy masz 24/7 – więc jeśli pilnie czegoś potrzebujesz w środku nocy to po prostu po to przyjeżdzasz jak do siebie.

Usługa self storage – dla kogo jest idealna?

Self Storage to rozwiązanie idealne nie tylko dla osób prywatnych w różnych sytuacjach życiowych czy gdy po prostu brakuje nam miejsca i nie mamy lub nie chcemy kupować za klikadziesiąt tysięcy złotych komórki lokatorskiej w bloku – ale również dla firm, od małych po duże.

To właśnie z Less Mess firmy często rozpoczynają swoją przygodę – i wraz z rozwojem i powiększaniem się biznesów, zwiększają się także rozmiary pomieszczeń. Możesz być dumny ze swojej firmy, gdy zaczynasz od pomieszczenia mającego zaledwie 1m2 a kończysz na 30m2. Im większe zapotrzebowanie na Twój towar, tym więcej miejsca potrzebujesz.

Dodatkowo pracownicy w Less Mess są po to, by Cię wspierać – możesz im powierzyć gotowe paczki do klientów a oni już zadbają o to, by przekazać je kurierowi po to, żebyś Ty nie czekał na niego cały dzień, a za to mógł zająć się kolejnymi ważnymi dla Ciebie tematami. Ma do Ciebie dotrzeć ważna dostawa, a akurat jesteś poza miastem? Pracownicy w Less Mess odbiorą ją za Ciebie.

Self Storage w Krakowie – gdzie szukać?

Less Mess Storage znajdziemy zarówno w Kryspinowie (niedaleko lotniska Kraków-Balice) jak i w Modlniczce (ul. Willowa 99). Oddziały te cieszą się wysokim zadowoleniem z usług, ponieważ cechuje je wysoka jakość w najlepszej cenie.

Pomieszczenia są bezpieczne – stale monitorowane i na wyłączność klienta. Dostęp do nich możliwy jest dzięki nowoczesnej kontroli dostępu - za pomocą indywidualnego kodu dostępu. Pomieszczenia zamykamy na naszą, własną kłódkę.

Na miejscu w oddziałach znajdziemy również sklep z kartonami i materiałami opakowaniowymi niezbędnymi w czasie remontu, przeprowadzki czy przy pakowaniu przesyłek do klientów.

Jeśli uznasz, że Less Mess jest dla Ciebie, ale nie możesz się zdecydować na wielkość pomieszczenia – możesz sprawdzić pomocne wizualizacje na stronie lub skorzystać z pomocy doświadczonych pracowników oddziałów.

Chcesz wiedzieć ile to kosztuje? Cennik aktualnie dostępnych pomieszczeń również dostępny jest na stronie. Tam też możesz dokonać bezpłatnej rezerwacji online i na miejscu ocenić, czy wybrane pomieszczenie spełnia Twoje oczekiwania. Jeśli tak, to dopiero wtedy możesz zdecydować się na podpisanie umowy – na 7 dni, na miesiąc lub na jak długo potrzebujesz.

Wejdź na lessmess.pl i zobacz jakie to proste.