Grafika z Franciszkiem Smudą stylizowanym na Wuja Sama ze znanego plakatu zachęca kibiców Wisły Kraków do zakupu karnetu na jesienną część sezonu 2013/14. Za najtańszy abonament trzeba zapłacić 90 zł.
Marketingowcy Wisły przed startem sezonu postanowili uderzyć w wojenne tony. Grafika wprost nawiązuje do amerykańskiego plakatu z okresów I i II Wojny Światowej, na którym symbol USA namawiał do zasilania szeregów armii.
W wersji wiślackiej do wstąpienia do Armii Białej Gwiazdy namawia stylizowany na Wuja Sama Franciszek Smuda. A obcojęzyczny zwrot "We want you for U.S. Army" zamieniono na "Czekamy na Ciebie przy Reymonta".
Karnety obejmują 11 jesiennych spotkań Wisły, w tym szlagiery z Legią Warszawa i Lechem Poznań oraz mecze przyjaźni ze Śląskiem Wrocław i Lechią Gdańsk. Za najdroższą wejściówkę przyjdzie kibicom zapłacić 455zł (cennik nie uwzględnia sektorów VIP Silver i Gold). Najtańszy karnet, uprawniający do wejścia na parter sektórów B i D, to po uwzględnieniu zniżek wydatek 90zł.
Pełne informacje i harmonogram sprzedaży dostępne są TUTAJ.
Marketingowcy Wisły przed startem sezonu postanowili uderzyć w wojenne tony. Grafika wprost nawiązuje do amerykańskiego plakatu z okresów I i II Wojny Światowej, na którym symbol USA namawiał do zasilania szeregów armii.
W wersji wiślackiej do wstąpienia do Armii Białej Gwiazdy namawia stylizowany na Wuja Sama Franciszek Smuda. A obcojęzyczny zwrot "We want you for U.S. Army" zamieniono na "Czekamy na Ciebie przy Reymonta".
Karnety obejmują 11 jesiennych spotkań Wisły, w tym szlagiery z Legią Warszawa i Lechem Poznań oraz mecze przyjaźni ze Śląskiem Wrocław i Lechią Gdańsk. Za najdroższą wejściówkę przyjdzie kibicom zapłacić 455zł (cennik nie uwzględnia sektorów VIP Silver i Gold). Najtańszy karnet, uprawniający do wejścia na parter sektórów B i D, to po uwzględnieniu zniżek wydatek 90zł.
Pełne informacje i harmonogram sprzedaży dostępne są TUTAJ.