Żabka przestała się ukrywać

fot. mat. pras.

Już wiemy, gdzie znajduje się jeden z tzw. dark store’ów Żabki pod Wawelem. To za sprawą grafiki wykonanej przez artystkę Bognę Brewczyk na szyldach magazynu przy ul. Sukienniczej.

Żabka Jush to aplikacja, która dowozi produkty spożywcze do domów w 15 min. Kurierzy mogą to robić przy pomocy tzw. dark store’ów, czyli małych magazynów/sklepów, do których tylko oni mają dostęp. Na terenie miasta działają już podobne usługi typu Lisek, Biedronka Express czy Jokr.

– Chcemy wpisać się na stałe w krajobraz miast, w których działamy. Dlatego odmienianiamy witryny naszych magazynów czy sięgamy po takie formy reklamy, jak wielkoformatowe murale. Dążymy do tego, żeby ludzie postrzegali nas jako miejską markę, będącą blisko lokalnych społeczności. By jak najlepiej oddać klimat i koloryt danego miejsca, podjęliśmy współpracę z artystkami – mówi Kamil Bąkowski z Żabki.

Celem takie działania jest poprawienie estetyki przestrzeni miejskiej w okolicy swoich magazynów. Na początku nowe oblicze zyskały trzy lokalizacje: w Poznaniu, Krakowie i Warszawie – czytamy w komunikacie prasowym.

Najważniejszym bohaterem krakowskiej witryny jest Wisła, przedstawiona jako centrum aktywności mieszkańców miasta. Bogna Brewczyk, artystka z Krakowa odpowiedzialna za projekt, ukazała mieszkańców miasta spędzających wolny czas w otoczeniu rzeki. Jest to bezpośrednie nawiązanie do hasła Jusha „Rób, co chcesz”, zachęcającego klientów aplikacji do chwili relaksu i spędzenia wolnego czasu na realizacji swoich pasji. Dlatego na witrynie magazynu przy ulicy Sukienniczej odnajdziemy osoby czynnie uprawiające sport, ale także będące na spacerze z psem czy odpoczywające na łonie natury. Nie zabrakło również najbardziej charakterystycznego dla Krakowa symbolu, czyli smoka wawelskiego.