Zarząd spółki mPay poinformował, że 14 lutego została zawarta z byłym piłkarzem i współwłaścicielem Wisły Kraków umowa marketingowo-inwestorska.
Jak wynika z komunikatu zarządu poza wynagrodzeniem, Jakub Błaszczykowski będzie mógł w pierwszym roku współpracy objąć lub nabyć po cenie nominalnej 540 tys. sztuk akcji spółki.
Firma będzie mogła wykorzystać wizerunek byłego kapitana reprezentacji Polski w piłce nożnej w telewizji, radiu, internecie czy na plakatach oraz w mediach społecznościowych należących do spółki. Błaszczykowski pojawi się więc m.in. na Instagramie czy TikToku.
– Ponadto ambasador zapewnił udział osobisty w dwóch eventach organizowanych przez spółkę i udział w konkursie dla użytkowników marki mPay – informuje zarząd. Jak widnieje w komunikacie „współpraca z panem Jakubem Błaszczykowskim jest ukierunkowana na utrwalenie i spotęgowanie renomy marki mPay oraz zwiększenie dostępności usług marki mPay na rynku”.
Pierwszy etap umowy będzie obowiązywał do końca tego roku z możliwością kontynuowania do końca 2026 roku.
mPay działa w Polsce od 2003 roku, jest właścicielem aplikacji mobilnej umożliwiającej m.in. zakup biletów komunikacji miejskiej.