Kibice Wisły znów mają głos

fot. Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl

Do północy 26 stycznia kibice Wisły Kraków mogą wypełnić ankietę przygotowaną przez klub we współpracy z firmą badawczą Sport Analytics. Pierwsze takie badanie odbyło się pod koniec 2016 roku.

– Po raz drugi oddaliśmy w ręce kibiców dedykowaną ankietę internetową. Badania pozwolą nam poznać opinie naszych sympatyków dotyczące działalności klubu w bieżącym sezonie oraz latach ubiegłych. Chcemy w ten sposób zadbać o poprawę aspektów, które zdaniem fanów wymagają udoskonalenia. Na kibiców, którzy wezmą udział w badaniu czekają nagrody –  karnety i bilety VIP Silver na mecze Wisły w nadchodzącej rundzie oraz koszulka z autografami pierwszego zespołu – mówi Olga Tabor-Leszko, rzecznik prasowy klubu z ulicy Reymonta.

Ankieta dostępna jest W TYM MIEJSCU. Jej wypełnienie zajmuje kilkanaście minut, ale odpowiadanie na pytania można przerwać i odłożyć je na później. Pytania są podobne jak w 2016 roku, gdy klub po raz pierwszy zdecydował się poddać ocenie swoje działania. Kibice są pytani m.in. o swój związek z Wisłą, udział w meczach, ocenę cateringu, mediów społecznościowych i bezpieczeństwo na stadionie.

W ankiecie z grudnia 2016 roku wzięło udział nieco ponad dwa tysiące osób. Sporo uwag dotyczyło m.in. cateringu. Od nowego sezonu klub zmienił firmę serwującą jedzenie na stadionie, więc obecne badanie pozwoli określić, czy w tym aspekcie kibice odczuli dobrą zmianę.