Nowy koncept odzieżowy od krakowskiej spółki w Bonarce

fot. Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl

W centrum handlowym Bonarka otwarty został nowy sklep odzieżowy. To najświeższy koncept Wólczanki.

WELL Wólczanka to najnowszy projekt grupy VRG, do której należą takie marki jak Vistula, Bytom czy W. Kruk. W sklepie można nabyć odzież casualową – zarówno damską, jak i męską. Przedstawiciele marki przekonują, że ubranie dostępne w sklepie charakteryzuj się „oryginalnym stylem, wysoką jakością materiałów i wykonania, a także energetyzującymi kolorami”.

Coś na co dzień

– Zaobserwowaliśmy, że w naszych sklepach pojawiają się klienci o bardzo różnych potrzebach. Część szukała eleganckich koszul formalnych, z których Wólczanka jest od lat doskonale znana, a które dostępne były w małych butikach, podczas gdy inni oczekiwali bardziej casualowych zestawów na co dzień – czyli oferty total look, którą rozwijamy od kilku lat i która jest dostępna w dużych salonach – mówi Marta Fryzowska, wiceprezeska VRG.

– Odpowiedzią na tę potrzebę jest wprowadzenie nowej identyfikacji WELL Wólczanka dla naszej oferty casualowej oraz oddzielenie jej od butików z koszulami, by komfort klienta w poszukiwaniu wymarzonego produktu był większy – tłumaczy Fryzowska.

Sklep zadebiutował w internecie w połowie października, natomiast pierwszy salon stacjonarny pojawił się w CH Bonarka. Kolejne sklepy zaplanowane zostały w Poznaniu, Gdańsku i Płocku.

Spółka akcyjna VRG z siedzibą w Krakowie upatruje swojego początku wraz z utworzeniem w 1948 roku Krakowskich Zakładów Przemysłu Odzieżowego. W drugim kwartale tego roku grupa zanotowała sprzedaż w wysokości 335,3 mln zł. Jak wynika ze strategii grupy na przyszłe dwa lata, obecnie grupa posiada ponad 52 tys. mkw. powierzchni sprzedażowej. W 2025 roku chce ją powiększyć o 10 tys. mkw.

News will be here