Plaza zmienia się w Fashion Outlet Kraków

Fashion Outlet Kraków fot. Materiały prasowe

W budynku dawnego Centrum Handlowego Plaza trwają prace, które nadadzą mu nowy wygląd i funkcję. Obiekt przy al. Pokoju jeszcze w tym roku ma się stać centrum outletowym.

Pierwsze prace rozpoczęły się jeszcze w październiku. Prowadzone były głównie w garażu, na poziomie -1, i nie były wyraźnie widoczne dla klientów. To tak zwany etap zerowy, polegający na przebudowie pompowni pożarowej i zbiorników, przyłącza wody czy rozbudowie instalacji wewnętrznych.

Stopniowo efekty prac będą coraz bardziej widoczne, a elewacja zewnętrzna zacznie się zmieniać na wiosnę. Całkowicie przebudowany zostanie parter budynku. Do dyspozycji klientów będą dwa równoległe pasaże, powstanie też nowy, regularny, prostokątny plac wewnętrzny. Dodatkowa klatka schodowa będzie prowadziła do nowego wejścia, zlokalizowanego po wschodniej stronie placu. Zbudowana zostanie także szeroka pochylnia i taras wejściowy. Witryny sklepowe mają być większe.

Nacisk na rozrywkę i gastronomię

Efektem przebudowy będzie centrum outletowe połączone z ofertą rozrywkową: kinem, klubem fitness i kręgielnią. Inwestor zapowiada położenie dużego nacisku na ofertę gastronomiczną, zgodnie z trendami na rynku. Część gastronomiczna będzie znacząco powiększona, do połowy długości nowego pasażu, pod letnią gastronomię wykorzystywana też będzie część tarasu wejściowego od strony Stawu Dąbskiego.

– Pierwotnie outlety stawiały głównie na ofertę modowaą. Nasze doświadczenia z kilku outletów, którymi zarządzamy w Polsce, plus wiedza o tym, jak działają najbardziej oblegane, nowoczesne znajdujące się pod naszą opieką outlety w Europie, skłoniła nas do budowy obiektu w Krakowie zgodnie z współczesnymi trendami, w nowej formule – mówi Dawid Rutkowski z firmy Prôm Peakside Ros Outlet Management. – Teraz drugim silnikiem napędzającym życie w outlecie jest część rozrywkowo-gastronomiczna – stwierdza.

Marki premium

W Fashion Outlet Kraków znajdzie się ponad 100 marek, sprzedających swoje produkty w cenach niższych o 30-70 procent. Jak mówi Rutkowski, w wybranym dla krakowskiego obiektu modelu działalności istotną rolę odgrywają marki premium, w tym takie, które właśnie tam będą miały jedyny w Polsce sklep wyprzedażowy.

Wśród kilkudziesięciu najemców, z którymi podpisano już umowy, są m.in.: 4F, Adidas, Cinema City, Elisabetta Franchi, Fitness Platinium, Kubenz, Lavard, Lee Cooper, Mc Donald’s, Pierre Cardin, Pink Bowling, Pinko, Reebok, Tefal Home&Cook czy Thai Express.

Zakończenie prac i otwarcie planowane jest na jesień tego roku.

Czytaj wiadomości ze swojej dzielnicy:

Czyżyny
News will be here