Socios Wisła Kraków zapowiada przekazanie klubowi rekordowej kwoty

fot. www.wislakrakow.com

– W tym roku planujemy wesprzeć Białą Gwiazdę minimum 2 mln zł – zapowiedział prezes stowarzyszenia Piotr Leśkiewicz. Logo jednego ze sponsorów klubu (składki kibiców) zostało przeniesione z frontu koszulki meczowej na rękawek.

W poniedziałek Wisła Kraków pokazała, jak w sezonie 2023/2024 będzie wyglądał front koszulki zakładanej przez zawodników. Znajduje się na nim nie tylko logo sponsora strategicznego Orlen Oil (zajmuje mniejszą powierzchnię, usunięto część promowanej marki Platinum), który przedłużył umowę o rok. Pod nim promuje się firma Texom, z którą podpisane zostało dwuletnie porozumienie.



Sponsorzy Wisły Kraków. Logo Socios w innym miejscu

Texom zajął miejsce, które od 2019 roku zajmowało Socios Wisła Kraków. – Od początku kooperacji stowarzyszenie deklarowało, że klub będzie mógł zagospodarować tę przestrzeń pod ekspozycję innego ze sponsorów, jeśli tylko pojawi się zainteresowany wsparciem klubu, na odpowiednim poziomie finansowym, podmiot. Dzięki temu wpływy do budżetu będą większe, a to przecież jeden z naszych celów – podkreśla prezes Piotr Leśkiewicz.

Logo stowarzyszenia znajduje się teraz na lewym rękawku koszulki. Zajęło miejsce zwolnione przez firmę Nowak-Mosty, która nie zrezygnowała ze wsparcia klubu, ale je ograniczyła, stąd nie może już liczyć na tak dużą ekspozycję marki.

W tym roku planujemy wesprzeć Białą Gwiazdę minimum 2 mln zł. Będzie to rekordowa kwota, jeśli chodzi o wielkość naszego wsparcia per sezon. Naszym priorytetem pozostaje budowa trwałych fundamentów klubu. Wierzymy, że w ciągu najbliższych tygodni zapadną ostateczne rozstrzygnięcia dotyczące ośrodka szkoleniowego w Myślenicach. Będziemy chcieli znacząco partycypować w jego wykupie – zapowiada Leśkiewicz.

Socios Wisła Kraków ma już pięć lat

Socios Wisła Kraków powstało w sierpniu 2018 roku, a jego pierwszym prezesem był Witold Ekielski. 30 czerwca liczyło 2758 aktywnych członków, którzy regularnie opłacają wybraną przez siebie składkę. W ciągu niespełna pięciu lat zaangażowani w ten projekt kibice przekazali klubowi 5,3 mln zł. Od grudnia 2022 roku stowarzyszenie ma swojego przedstawiciela w radzie nadzorczej. Jest nim Oskar Niezabitowski.

O tym, na co zostaną przeznaczone ich pieniądze, zawsze decyduje głosowanie. Członkami są m.in. obecny większościowy akcjonariusz i prezes klubu Jarosław Królewski, były współwłaściciel Tomasz Jażdżyński, były prezes Dawid Błaszczykowski i obecny dyrektor sportowy Kiko Ramirez. W szeregi wstąpili także byli i obecni zawodnicy, m.in. Marcelo, Arkadiusz Głowacki, Vullnet Basha, Mikołaj Biegański.

– Jestem bardzo zadowolony z dotychczasowej współpracy. Miniony rok obfitował w ciekawe projekty, których realizację umożliwiło zaangażowanie społeczności zgromadzonej przez Socios. Dzięki sponsorowi możliwa była organizacja obozu przygotowawczego dla pierwszej drużyny, która do rundy mogła przygotowywać się w znakomitych warunkach. Przed nami kolejne, ważne cele. Zachęcam wszystkich mających w sercu Białą Gwiazdę do wstąpienia w szeregi organizacji – mówi Królewski.