Wraz z artystami, którzy wystąpią w Krakowie w ramach festiwalu Męskie Granie, pojawią się mobilne sklepy sieci Żabka. Co będzie można w nich kupić?
W zeszłym roku z przenośnych sklepów skorzystało ponad 30 tys. klientów podczas 60 dni eventowych. W tym roku w całym kraju ma działać sześć tego typu Żabek.
Jerzy Roguski, dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju w Żabka Polska tłumaczy, że przy wyborze lokalizacji, firma kieruje się charakterem i rodzajem wydarzeń.
– Chcemy zapewnić uczestnikom festiwali wygodny dostęp do produktów w miejscach, gdzie nie ma tradycyjnych sklepów lub są one trudno dostępne. Staramy się dostosować ofertę do oczekiwań i preferencji konsumentów, a naszym priorytetem jest szybkość i jakość przygotowanych dań i przekąsek – informuje Rogulski.
Dyrektor uważa, że dzięki temu klienci mają więcej czasu i mogą w pełni oddać się zabawie. – W mobilnych Żabkach oferujemy głównie produkty food-to-go, które można łatwo zabrać ze sobą i cieszyć się nimi np. podczas ulubionych koncertów. Tylko w zeszłym sezonie w mobilnych sklepach sprzedaliśmy blisko 10 tys. hot dogów amerykańskich i 7 tys. butelek wody mineralnej – wylicza Jerzy Roguski.
W ofercie będą dostępne ciepłe przekąski: bagietki, churrosy czy frytki, a także kanapki lub sałatki. Będzie również możliwość zakupu kawy, soków czy lemioniady.
Przedstawiciele sieci twierdzą, że tego typu sklepu będą się pojawiać w rejonie szkół i uczelni, a w sezonie letnim w miejscowościach turystycznych.
W tym roku Męskie Granie w Krakowie odbędzie się w dniach 4-5 sierpnia.