Gala dla freaków w Krakowie. „Słyszałem o kontrakcie na milion” [Podcast]

fot. high league

Ile można zarobić jako zawodnik gali freak fight? Czy influencer zawsze musi być na świeczniku? Jak odnieść sukces na YouTube? Co oferuje TikTok i dlaczego nie warto na nim tworzyć treści? Rozmawiam z Norbertem „Disem” Gierczakiem, twórcą internetowym i jednym z zawodników federacji High League.

Norbert może pochwalić się ogromnymi zasięgami w Internecie – ponad 250 mln wyświetleń na swoim kanale YouTube, który subskrybuje milion osób. Te liczby stawiają Disa jako potencjalnego kandydata do walki na galach typu freak fight, czyli wydarzeniach, w których walczą ze sobą znane osobistości przede wszystkim z Internetu.

W najbliższą sobotę na Tauron Arenie odbywa się druga edycja gali High League, lecz nie jest to jedyna taka federacja w naszym kraju. Mamy też Fame MMA, Hype MMA, MMA-VIP czy Punchdown.

Z Norbertem Gierczakiem rozmawiam o zbliżającym się pojedynku, przygotowaniach do niego i o tym, ile można na tym zarobić. Pytam też o to, co go łączy z Krakowem, czy zaczepiają go fani na ulicach w Krakowie, czy lubi być na świeczniku i dlaczego to jest konieczne w pracy influencera.

Dlaczego bukmacherzy obstawiają, że Dis przegra? Czy Norbert bił się kiedykolwiek wcześniej „na ulicy”?

Poruszamy temat biznesu w Internecie i zerkamy za kulisy YouTube’a. Ile pracy kosztuje wyprodukowanie 10-minutowego filmu? Jak ważne są miniaturki w filmach? Jak zarabia się na YouTube? Czego oczekują reklamodawcy? Dlaczego TikTok od strony biznesowej jest bezwartościowy?

Innymi słowy, jak stworzyć kanał na YouTube z milionem subskrybcji w rok i odnieść sukces w Internecie? Zapraszamy do odsłuchania rozmowy na platformach podcastowych (Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Anchor). Polecamy też nasze poprzednie podcasty, które ukazują się w każdy piątek.

News will be here