Pół miliona złotych za „Kopciuszka”

Miasto wyda około 550 tysięcy złotych na spot, w którym udział bierze aktorka Alicja Bachleda-Curuś. Gwiazda, znana z takich produkcji jak „Pan Tadeusz” czy „Ondine”, w której towarzyszyła Colinowi Farrellowi, w spocie ma nawiązać do bajkowego Kopciuszka.

Historia rozgrywa się w m.in. na Rynku Głównym, na Zamku w Pieskowej Skale i w Teatrze im. J. Słowackiego. Produkcją zajmuje się Alvernia Studios. Film przygotowywany jest w ramach kampanii wizerunkowej miasta na rynek zagraniczny. – Wyprodukowanie spotu to koszt ok. 550 tysięcy złotych – informuje Filip Szatanik z Urzędu Miasta Krakowa. Jednak, jak przyznaje przedstawiciel UMK, na razie nie ma decyzji, w jakich krajach będzie emitowany filmik.


 

fot. UMK Paweł Krawczyk/krakow.pl