Kupno samochodu w czasach pandemii - jak robi to VOLVO WADOWSCY?

Stan epidemii wywrócił dotychczasową rzeczywistość biznesową do góry nogami. Zmiany nie ominęły również branży motoryzacyjnej, w której przedsiębiorcy dwoją się i troją, aby wciąż dostarczać usługi klientom i robić to z zachowaniem szczególnej troski o ich zdrowie i bezpieczeństwo. Jak wygląda teraz obsługa klienta w salonach Volvo Wadowscy?

Bez samochodu jak bez ręki - zdaje sobie z tego sprawę każdy kierowca, który chociaż raz musiał zostawić swoje cztery kółka u mechanika. Co najważniejsze, w czasie pandemii mobilność jest wyjątkowo docenianym rozwiązaniem, ponieważ eliminuje konieczność poruszania się po mieście komunikacją miejską, w której istnieje ryzyko zakażenia się wirusem od współpasażerów.

Niestety, stan epidemii nie oznacza tego, że samochody w tym czasie nie odmówią posłuszeństwa i nie będą wymagały np. prac serwisowych. To właśnie teraz sprawny środek transportu może okazać się ważniejszy niż kiedykolwiek. Dlatego też krakowskie salony Volvo Wadowscy w trosce o zdrowie klientów i pracowników wprowadziły szereg zmian dotyczących organizacji pracy w salonach.

Kup samochód ale bezpiecznie

W salonach Volvo Wadowscy klienci mogą zakupić zarówno nowe, jak i używane samochody, a także skorzystać jednocześnie z pełnego zakresu usług serwisowych. Od początku działalności misją firmy jest dbałość i troska o ludzi oraz środowisko naturalne. Wychodząc naprzeciw wyzwaniom, jakie niesie ze sobą sytuacja wprowadzenia stanu epidemii, właściciele firmy wdrożyli szczególne środki bezpieczeństwa w swoich salonach. Klienci i pracownicy mają do dyspozycji środki do dezynfekcji, wprowadzono zasady obsługi, mające na celu ograniczenie ryzyka związanego z epidemią.

- Zdrowie naszych klientów i pracowników jest dla nas najważniejsze. W każdym z naszych salonów obsługa klientów serwisowych oraz klientów działu handlowego odbywa się z zachowaniem specjalnych środków ostrożności. Ponadto, zapytania handlowe oraz naprawy serwisowe realizujemy wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się e-mailowym i telefonicznym, podczas którego klient może dowiedzieć się o tym jak wyglądają wprowadzone dodatkowe środki bezpieczeństwa, które mają chronić nas wszystkich - mówi Paweł Wadowski właściciel VOLVO Wadowscy.

Co najważniejsze w salonach Volvo Wadowscy tymczasowo ograniczono liczbę pracowników w celu podziału na dwa nie mające ze sobą kontaktu zespoły, by nie pogarszając komfortu obsługi, zabezpieczyć w ten sposób ciągłość świadczenia usług. Zmienił się również czas pracy salonów. Od poniedziałku do piątku salony Volvo Wadowscy czynne są od 8:00 -16:00, natomiast w soboty od 8:00 – 14:00.

Skontaktuj się online

Aby umówić się na wizytę w jednym z salonów Volvo Wadowscy należy skontaktować się telefonicznie, e-mailowo lub za pomocą specjalnego formularza dostępnego na stronie www. Ta forma komunikacji w obecnej sytuacji pozwala chronić zdrowie klientów i pracowników i może w wielu przypadkach okazać się wystarczająca.

- Nasi pracownicy pozostają do dyspozycji klientów. W obecnej sytuacji pragniemy gorąco zachęcić wszystkich do korzystania z alternatywnych form kontaktu z salonami, ponieważ w większości spraw możemy pomóc zdalnie - podkreśla Andrzej Brzozowski Dyrektor Sprzedaży VOLVO Wadowscy.

Wadowscy Sp. z o.o. to rodzinna firma z prawie 50-letnią tradycją, której priorytetem jest dostarczanie produktów i usług na najwyższym poziomie.

Firma została wielokrotnie nagrodzona za swoją działalność związaną ze sprzedażą i serwisem samochodów Volvo, jak również aktywności w obszarach związanych z kulturą i sportem na terenie Krakowa i Małopolski, a także za szeroką działalność charytatywną. Najważniejsze z nagród przyznane przez Volvo Car Poland to wyróżnienie za całokształt działalności w 2004 roku, tytuł Dealera roku w 2007, 2008 i 2015, najlepszy Serwis Roku 2006, 2007 i 2008 oraz pierwsze miejsce w rywalizacji serwisów w konkursie Volvo International Service Training Award w roku 2012 i 2014.

Z oferty kupna nowych i używanych samochodów, a także pełnego zakresu usług serwisowych u najstarszego małopolskiego dealera maki Volvo, skorzystać można w salonach zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Łokietka 83 oraz w Gaju przy ul. Myślenickiej 7.

Więcej informacji związanych z organizacją pracy Volvo Wadowscy można znaleźć tutaj: https://wadowscy.volvocars-partner.pl/