Namiot sferyczny już stoi. Rusza kampania informacyjna ZIO 2022

Dziś na płycie Rynku Głównego pojawił się słynny namiot sferyczny służący do działań marketingowych Komitetu Konkursowego Kraków 2022. Jak informuje nas Mateusz Zmyślony, odpowiedzialny za kampanię marketingową i informacyjną projektu ZIO 2022 w Krakowie, głównym celem jest rozwianie wątpliwości, jakie narosły przez ostatnie miesiące.

Kampania oficjalnie rusza jutro, jednak już dziś udało nam się porozmawiać z Mateuszem Zmyślonym, który odpowiadał za kampanię przekonującą Polaków do poparcia idei organizacji mistrzostw Europy w piłce nożnej w naszym kraju. – Wiemy, że komunikacja ze społeczeństwem była prowadzona w niewłaściwy sposób, teraz się to zmieni – mówi ekspert z branży reklamowej.

Oprócz 100 bilbordów, jednej siatki wielkoformatowej na budowanym centrum kongresowym przy rondzie Grunwaldzkim, reklamie na tramwaju i kampanii internetowej, w namiocie sferycznym będą pełnić dyżury eksperci komitetu konkursowego, którzy – zgodnie z hasłem kampanii – mają rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące ZIO. Elementem-symbolem jest wentylator, rozwiewający wstążeczki z napisami „wątpliwości”.

Na kampanię zachęcającą naszych rodaków do poparcia EURO 2012 wydano 3 miliony złotych. Wiceprezydent Magdalena Sroka, przewodnicząca KKK 2022, w rozmowie z nami stwierdziła, że takiego budżetu na pewno komitet nie ma. Mateusz Zmyślony nie powiedział, ile pieniędzy zostanie wydane na te działania. – Budżet mamy skromny – stwierdził w rozmowie z LoveKraków.pl.