Kompania Piwowarska SA wznawia współpracę z Wisłą Kraków. Jeden z największych polskich producentów złotego napoju na stadionie im. Henryka Reymana będzie promował swoją flagową markę – Tyskie.
– Cieszymy się, że do grona naszych partnerów biznesowych dołączy Kompania Piwowarska. Mamy nadzieję, że ta współpraca przyniesie korzyści obu stronom – krótko skomentował prezes Jacek Bednarz. Umowę podpisano na 12 miesięcy, jej wartość nie została ujawniona.
Logo nowego sponsora będzie widoczne na bandach reklamowych i nośnikach elektronicznych. Kampania Piwowarska zamierza również przygotować konkursy, w których nagrodami będą bilety na mecze Białej Gwiazdy. Ponadto podpisanie umowy umożliwia kontynuację sprzedaży piwa Tyskie Jasne Lekkie w czasie spotkań rozgrywanych przy Reymonta 22.
Kompania Piwowarska w znacznie szerszym zakresie współpracowała z Wisłą w latach 2005-2007. Logo piwa Tyskie było widoczne m.in. na koszulkach meczowych zawodników. W 2006 roku z okazji stulecia klubu wydano także sześć okolicznościowych szklanek z wizerunkiem zmieniającego się na przestrzeni lat herbu Białej Gwiazdy.