W związku z obecną sytuacją epidemiczną, Wodociągi Miasta Krakowa Spółka Akcyjna uruchomiły rezerwę kadrową, co zapewni bezpieczeństwo i niezawodność dostaw wody oraz odbiór i skuteczne oczyszczanie ścieków. Dodatkowo mając na uwadze bezpieczeństwo zdrowotne klientów i pracowników Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul. Senatorskiej 9, od dnia 24 stycznia 2022 r. obsługa interesantów będzie prowadzona wyłącznie w formie zdalnej.
Wszystkie sprawy będą załatwiane drogą korespondencyjną, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem internetowego Biura Obsługi Klienta (e-BOK).
Wodociagi Miasta Krakowa S.A. pozostają w stałym kontakcie z mieszkańcami poprzez:
- stronę internetową: https://wodociagi.krakow.pl/kontakt.html
- adres email: biuro@wodociagi.krakow.pl
- Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne na strony internetowej (aby zarejestrować się w serwisie e-BOK należy wypełnić formularz dostępny na stronie ebok)
- telefon:
- Zawieranie umów o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 42-42- 435, 12 42-42-436,
12 42-42-372, 12 42-42 430, 12 42-42 481 - Informacja o należnościach: 12 62-03-370, 12 42-42-499
- Odczyt wodomierza: 12 42-42-437, 12 42-42-487
- Dział Techniczny: 12 42-42-315
- Dział Dokumentacji i Odbiorów: 12 42-42-412, 12 42-42-446, 12 62-03-367
- Dziennik Podawczy: 12 42-42-314, 12 42-42-318
- Zgłoszenie awarii: Numer alarmowy 994, 12 42-42-303, 0-800-13-00-60
- Centrala: 12 42-42-300
Wszelkie dokumenty i wnioski można również złożyć w dedykowanym pojemniku znajdującym się przy wejściu do Centrum Obsługi Mieszkańców.