W tegorocznej kampanii turystycznej skierowanej na rodzimy rynek Kraków postawił na branding paczkomatów InPost. W siedmiu polskich miastach białe skrytki pokryły się kolorową grafiką z hasłem „Kraków Cię zasmoczy”, a do około 40 tysięcy użytkowników trafi specjalne zaproszenie - poinformował magistrat.
Miasto zdecydowało się nawiązać współpracę z firmą InPost, by wykorzystać sieć paczkomatów do przeprowadzenia akcji samplingowej. 23 maja w siedmiu największych miastach – Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Katowicach i Kielcach – rozpoczął się branding paczkomatów, a do wybranych skrytek trafiło smocze zaproszenie. Około 40 tysięcy osób wraz z oczekiwaną paczką zastanie niespodziankę – zaproszenie do spędzenia urlopu pod Wawelem, zawierające ulotkę z kalendarium letnich wydarzeń organizowanych w Krakowie oraz magnes na lodówkę.Wzorem lat poprzednich, krakowska oferta turystyczna pojawi się na billboardach i citylightach w największych miastach Polski, będzie też prezentowana w pociągach dalekobieżnych IC i Pendolino. Zaproszenie do Krakowa popłynie też z mediów tradycyjnych: prasy, radia i telewizji. Kontynuowana będzie też międzymiastowa współpraca promocyjna z Sopotem i Gdynią.