Torby bawełniane i koszulki - świetne gadżety z nadrukami
Coraz więcej osób interesuje się ekologią. Sprawdzamy z jakiego materiału wykonano ubrania, kupujemy zdrową żywność od lokalnych dostawców, wybieramy naturalne kosmetyki. W ten obowiązujący od kilku lub kilkunastu lat ekologiczny trend świetnie wpisują się torby reklamowe. Nie są to nudne gadżety marketingowe, jak ulotki, które mamy ochotę wyrzucić do kosza. Wiele marek oferuje w ramach sprzedaży, albo nawet za darmo wysokiej jakości torby bawełniane ze świetnymi nadrukami. Niektóre zawierają słowa skłaniające do myślenia, inne wzruszają swoim pięknem, a kolejne są po prostu zabawne. Chętnie noszą je nie tylko osoby starsze, ale także młodzież. W końcu można do nich włożyć mleko i chleb, a także tablet czy podręczniki szkolne. Świetnie wyrażają osobowość, dlatego bywają elementem szafy niejednej modnej kobiety czy ceniącego sobie styl mężczyzny. Podobnie rzecz ma się z koszulkami, które również doskonale przekazują treści reklamowe zwracając uwagę na Twoją markę. Możesz np. zamówić proste t-shirty uniwersalne (dla kobiet i mężczyzn) z nadrukiem w postaci logo, albo Twojego sloganu reklamowego. Poszukujesz jednak bardziej złożonego przekazu, który zmusi odbiorcę do myślenia? Posłuż się wymyślną grafiką, którą docenią osoby o skłonnościach artystycznych, lubiące dobrą książkę, interesujący film, albo nawet malarstwo czy poezję. Promuj w ten sposób nie tylko markę jako całość, ale także produkty, czy wydarzenia przez nią organizowane.
Co włożyć do toreb reklamowych?
Gadżetem cieszącym się ogromną popularnością jest zeszyt lub notatnik. Możesz zaprojektować go w taki sposób, by materiały reklamowe (tj. logo) znajdowały się wyłącznie na okładce, albo także w środku, np. jako element graficzny każdej strony. Bardzo przydatne są również ołówki i długopisy. Wybierając jednak te produkty należy pamiętać, że mamy tutaj zdecydowanie mniej miejsca niż w przypadku zeszytu czy torby bawełnianej. Niemniej jednak spokojnie zmieści się znak firmowy, albo kilka słów. Niektóre firmy pragnąc dotrzeć do większej liczby odbiorców oraz zachęcić obecnych klientów do pozostania przy swoich produktach rozdają smycze do telefonów, które przydadzą się, jeśli ktoś prowadzi aktywny tryb życia, często się przemieszcza i chce mieć telefon zawsze przy sobie. Świetnie będzie, jeśli dołączysz do tego torbę - wtedy będzie mógł włożyć do niej zeszyt i inne akcesoria. Ponadto jest to od razu pomysł na kreatywne opakowanie dla reklamowego podarunku.
Torby ekologiczne to świetny gratis do zakupów
Pragnąc wybrać gadżety do rozpromowania Twojej marki musisz odpowiedzieć sobie na klika ważnych pytań. Przede wszystkim postaraj się wybrać taki przedmiot, jaki od razu będzie kojarzony z Twoją marką. Przykład: prowadzisz szkołę języków obcych. Szkoła sama w sobie już kojarzona jest z pisaniem. Zatem jeśli rozdasz swoim klientom zeszyty oraz długopisy, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że będą ich używać i to nie tylko na terenie Twojej placówki, ale także w swoim domu, u znajomych czy w jakimś miejscu publicznym. Drugie pytanie także jest istotne: jak ma być kojarzona Twoja marka? Szczególnie warto tutaj zastanowić się nad uczuciami, jakie ma wzbudzać w kliencie. W tym miejscu powinieneś zadać sobie pytanie, kim są lub mają być Twoi klienci. W tym celu najlepiej stworzyć tzw. personę, czyli profil potencjalnego odbiorcy. Tworząc go koniecznie uwzględnij wiek, płeć, miejsce zamieszkania, zawód oraz zainteresowania, a także wartości, jakie są dla niego ważne w życiu. Mogą okazać się niezbędne także inne informacje, np. czy posiada dzieci, zwierzęta lub co zazwyczaj jada. Przykład: sklep z odzieżą dla dzieci wykonaną z naturalnych materiałów. Zainteresowane takimi produktami będą szczególnie matki oraz ojcowie dbający o zdrowie swoich córeczek i synków. Takim klientom warto podarować torby ekologiczne, w których będą nosić nie tylko zakupione w Twoim sklepie ubranka, ale także zdrową żywność z dyskontu czy osiedlowego warzywniaka.