W lutym z usług krakowskiego lotniska skorzystało 398 278 pasażerów, czyli o 23% mniej w stosunku do lutego 2019 roku, ale już o 1105% więcej względem lutego 2021 roku.
– Cała branża lotnicza i turystyczna, która ponad dwa lata zmaga się z rzeczywistością związaną z pandemią, od kilku dni w sposób szczególny mierzy się z wyzwaniami, jakie pojawiają się na arenie międzynarodowej – komentuje Radosław Włoszek, prezes Kraków Airport.
Kraków Airport na bieżąco monitoruje te wydarzenia, pozostając w stałym kontakcie z przedstawicielami przewoźników, służbami lotniskowymi oraz państwowymi i samorządowymi.
Na krakowskie lotnisko przyjeżdżają pasażerowie z Ukrainy, którzy podróżują dalej, najczęściej do rodzin w innych częściach Europy. Jesteśmy przygotowani, by udzielać im niezbędnej informacji i pomocy. Informacje w języku polskim i ukraińskim znajdują się także w mediach społecznościowych Kraków Airport – dodał Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport.