ZDMK tłumaczy się z kolejek przed biurem strefy płatnego parkowania

Biuro strefy płatnego parkowania fot. Krzysztof Kalinowski

Klienci biura strefy płatnego parkowania skarżą się na powolną obsługę, zbyt małą liczbę pracowników oraz duże kolejki przed wejściem do siedziby. ZDMK tłumaczy to względami bezpieczeństwa.

Jak mówi Michał Pyclik z Zarządu Dróg Miasta Krakowa, uchwała wymaga, aby kupujący abonament mieszkańca przedstawił oryginały dokumentów podatkowych oraz by wydano mu papierowy abonament.

– Sprzedaż abonamentów prowadzona jest z uwzględnieniem sytuacji epidemiologicznej.  Połowa pracowników obsługuje jednego dnia, połowa drugiego. Dzięki temu w przypadku kontaktu i kwarantanny sprzedaż abonamentów nie zostanie wstrzymana – zaznacza Michał Pyclik.

Dodaje, że urzędnicy starają się uprawnić obsługę, zapewnić krzesła jeśli jest większa kolejka. – Nasi pracownicy wychodzą do kolejki i informują jakie dokumenty są niezbędne, tak by ktoś kto czeka w kolejce został na pewno obsłużony – dodaje.

Abonamenty ogólnodostępne wkrótce będzie można kupować łatwiej w specjalnym sklepie internetowym. – System zostanie zautomatyzowany, dzięki czemu nie trzeba będzie oczekiwać kilku dni na zaksięgowanie pieniędzy – zdradza. E-sklep ma zacząć działać z nowymi funkcjonalnościami jeszcze w tym roku. 

News will be here