Klienci biura strefy płatnego parkowania skarżą się na powolną obsługę, zbyt małą liczbę pracowników oraz duże kolejki przed wejściem do siedziby. ZDMK tłumaczy to względami bezpieczeństwa.
Jak mówi Michał Pyclik z Zarządu Dróg Miasta Krakowa, uchwała wymaga, aby kupujący abonament mieszkańca przedstawił oryginały dokumentów podatkowych oraz by wydano mu papierowy abonament.
– Sprzedaż abonamentów prowadzona jest z uwzględnieniem sytuacji epidemiologicznej. Połowa pracowników obsługuje jednego dnia, połowa drugiego. Dzięki temu w przypadku kontaktu i kwarantanny sprzedaż abonamentów nie zostanie wstrzymana – zaznacza Michał Pyclik.
Dodaje, że urzędnicy starają się uprawnić obsługę, zapewnić krzesła jeśli jest większa kolejka. – Nasi pracownicy wychodzą do kolejki i informują jakie dokumenty są niezbędne, tak by ktoś kto czeka w kolejce został na pewno obsłużony – dodaje.
Abonamenty ogólnodostępne wkrótce będzie można kupować łatwiej w specjalnym sklepie internetowym. – System zostanie zautomatyzowany, dzięki czemu nie trzeba będzie oczekiwać kilku dni na zaksięgowanie pieniędzy – zdradza. E-sklep ma zacząć działać z nowymi funkcjonalnościami jeszcze w tym roku.