Firma lotnicza przeprasza mieszkańców Krakowa za spot z wódką

fot. Klatka ze spotu reklamującego American Airlines

Dwa dni temu Urząd Miasta Krakowa otrzymał pismo od dyrektorów firmy American Airlines. To odpowiedź na oświadczenie władz miasta, którym nie spodobał się spot reklamujący nowe połączenie lotnicze z Krakowa do Chicago. W filmiku miasto zostało zaprezentowane, jako dobre miejsce do picia wódki.

Tom Lattig oraz Richard Muise w piśmie do prezydenta Krakowa dziękują za zwrócenie uwagi na mnogość zabytków, muzeów czy pięknej architektury.

– Serdecznie przepraszamy za to, że mieszkańcy Krakowa mogli poczuć się urażeni naszym filmem zamieszczonym w mediach społecznościowych, anonsując nowe połączenie. Celem postu było zaangażowanie osób obserwujących nasze kanały społecznościowe i wzbudzenie zainteresowania tak ekscytującym kierunkiem, jakim jest Kraków – piszą autorzy listu.

Na samym końcu dyrektorzy z American Airlines zaznaczają, że oczekują współpracy z Urzędem Miasta Krakowa, lokalnymi izbami turystyki i krakowskim lotniskiem, „tak, aby nasze nowe połączenie odniosło sukces”.