Dwa dni temu Urząd Miasta Krakowa otrzymał pismo od dyrektorów firmy American Airlines. To odpowiedź na oświadczenie władz miasta, którym nie spodobał się spot reklamujący nowe połączenie lotnicze z Krakowa do Chicago. W filmiku miasto zostało zaprezentowane, jako dobre miejsce do picia wódki.
Tom Lattig oraz Richard Muise w piśmie do prezydenta Krakowa dziękują za zwrócenie uwagi na mnogość zabytków, muzeów czy pięknej architektury.
– Serdecznie przepraszamy za to, że mieszkańcy Krakowa mogli poczuć się urażeni naszym filmem zamieszczonym w mediach społecznościowych, anonsując nowe połączenie. Celem postu było zaangażowanie osób obserwujących nasze kanały społecznościowe i wzbudzenie zainteresowania tak ekscytującym kierunkiem, jakim jest Kraków – piszą autorzy listu.
Na samym końcu dyrektorzy z American Airlines zaznaczają, że oczekują współpracy z Urzędem Miasta Krakowa, lokalnymi izbami turystyki i krakowskim lotniskiem, „tak, aby nasze nowe połączenie odniosło sukces”.