Ma być szybko, sprawnie i nowocześnie. Przy Senatorskiej działa już Centrum Obsługi Mieszkańców

fot. Bogusław Świerzowski/Krakow PL

Od wtorku przy ul. Senatorskiej 9 działa zintegrowane Centrum Obsługi Mieszkańców Wodociągów Miasta Krakowa. Mieszkańcy będą tu mogli – według zapowiedzi – szybko i sprawnie załatwić sprawy związane m.in. z  zawarciem umów o świadczenie usług, uzyskaniem informacji technicznej, czy uzgodnieniem dokumentacji projektowej.

W nowym Centrum Obsługi Mieszkańców mieszczą się stanowiska dziennika podawczego, recepcji zapewniającej szybki dostęp do informacji, a także kasa przyjmująca należności w formie gotówkowej i przy użyciu kart płatniczych.

Centrum i wewnętrzny parking są przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych. Wodociągi Miasta Krakowa zapewniają również w razie konieczności pomoc asystenta.

Centrum będzie czynne w poniedziałki od godziny 7.00 do 17.00, a w pozostałe dni robocze od 7.00 do 15.00.