Trójwymiarowe korale na billboardach. Pomysłowa promocja Małopolski

Władze województwa rozpoczynają nową kampanię promocyjną. "Zwracamy uwagę na Małopolskę" ma przykuwać wzrok, wyróżniać się i zachęcać turystów do odwiedzania regionu.

Na trzydziestu billboardach zawisną trójwymiarowe, czerwone korale. Zielone tło i proste hasło mają kontrastować z tym charakterystycznym dla Małopolski wyrobem. Koral ma symbolizować mnogość atrakcji, jakie czekają na turystów. Już kolejny raz wykorzystywany jest przy promocji województwa.

– Inaugurowana dziś kampania to kolejny projekt promocyjny Małopolski, który opiera się na niestandardowych rozwiązaniach. Małopolska jest jednym z najpopularniejszych turystycznie regionów w Polsce, niemniej jednak cały czas zachęcamy nowych gości do przyjazdu, a tych, którzy już kiedyś do nas zawitali - zapraszamy do ponownych odwiedzin – mówi Marek Sowa, Marszałek Województwa Małopolskiego. – Niekonwencjonalne pomysły promocyjne pozwalają jeszcze mocniej zwracać uwagę turystów na Małopolskę i kreować jej rozpoznawalność, jako regionu znakomitych możliwości odpoczynku i spędzania wolnego czasu – dodaje.
Kampania obejmie województwa bliskie Małopolsce, w tym śląskie, mazowieckie i świętokrzyskie. Także w naszym regionie będzie można zobaczyć te niezwykłe reklamy. Całe przedsięwzięcie przygotowali wspólnie Województwo Małopolskie i Małopolska Organizacja Turystyczna.


– To naturalne, że Małopolskę rozsławiają w dużej mierze te największe, najbardziej znane miejsca na turystycznej mapie, jak Kraków czy Wieliczka. Niemniej jednak, bardzo zależy nam na utrwalaniu marki regionu, w którym kryje się przecież szereg innych, wartych odwiedzenia atrakcji – deklaruje Elżbieta Kantor, dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego.

W ramach kampanii wypuszczona zostanie także seria wlepek, ok. 200 tysięcy sztuk. Będą na nich umieszczone specjalne QR kody, które przenosić będą na strony poświęcone małopolskim atrakcjom – Zachęcam, aby poszukiwać na tablicach ogłoszeń rzucających się w oczy, czerwono-zielonych wlepek – zaprasza Leszek Zegzda, Prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej.

Elżbieta Kantor zapowiada jednak, że to dopiero początek działań jakie zaplanowano na ten rok. – Będzie - jak przystało na promocję turystyczną Małopolski - oryginalnie, interaktywnie oraz oczywiście… koralowo. Koral Małopolski połączy ludzi w ramach interaktywnych telemostów, Koralowy Kamper dotrze do najciekawszych zakątków regionu, w zaskakujący sposób zaprosimy na zimę i na narty do Małopolski – zdradza pani dyrektor.