Prace torowe na Wielickiej. Tramwaje pojadą objazdami

Zdjęcie poglądowe fot. Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl
W dniach 21–23 września w godzinach nocnych będą prowadzone prace torowe na ul. Wielickiej w rejonie przejazdu przez ul. Wodną. Pojawią się zmiany w organizacji ruchu.

W czasie robót wyłączony zostanie ruch tramwajowy na odcinku Limanowskiego/Na Zjeździe –Wielicka/estakada nad dworcem Kraków Płaszów w obu kierunkach. W związku z prowadzonymi pracami nastąpią zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej:

  • linie 3 i 24 – będą kursować po trasach czasowo zmienionych: Bratysławska / Bronowice Małe – … – Starowiślna – Dietla – Grzegórzecka – Kotlarska – Herlinga-Grudzińskiego – Klimeckiego – Kuklińskiego – estakada nad dworcem Kraków Płaszów – Wielicka – … – Nowy Bieżanów P+R / Kurdwanów P+R;
  • linia 6 – będzie kursować po trasie czasowo zmienionej (ostatni kurs z pętli Mały Płaszów P+R o godz. 22:30): Mały Płaszów – Lipska – Kuklińskiego – Klimeckiego – Herlinga-Grudzińskiego – Kotlarska – Grzegórzecka – Dietla – Starowiślna – Na Zjeździe – Limanowskiego – … – Cichy Kącik;
  • linia 13 – będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: Bronowice – … – Limanowskiego – Na Zjeździe – Starowiślna – Dietla – Grzegórzecka – Kotlarska – Herlinga-Grudzińskiego – Klimeckiego – Kuklińskiego – estakada nad dworcem Kraków Płaszów – Wielicka – … – Nowy Bieżanów P+R;
  • linia Za Tramwaj – zastępcza linia autobusowa kursująca po następującej trasie:  Plac Bohaterów Getta – Limanowskiego – Wielicka – Bieżanowska w godz. ok. 22:15 – 23:30 z częstotliwością co ok. 10 minut.

Jak informuje Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ekipy torowe będą pracować na ul. Wielickiej przez trzy noce: z 21 na 22 września, z 22 na 23 września oraz z 23 na 24 września, w godz. 22.30 – 4.30. W tym czasie zostanie wymieniona uszkodzona szyna, podkłady oraz wykonane napawanie boczne. Dodatkowo na węźle Dworcowa ekipy będą napawać wypłycenia krzyżownic. Koszt prac to ok. 84 tys. zł.

Czytaj wiadomości ze swojej dzielnicy:

Podgórze
comments powered by Disqus