Siedmiomilionowy pasażer obsłużony. To trzeci taki wynik w historii lotniska

fot. Eryk Ruta/LoveKrakow.pl

Przedstawiciele Kraków Airport poinformowali, że w czwartek został obsłużony 7-milionowy pasażer. Władze portu lotniczego szacują, że uda się w tym roku przebić liczbę 9 mln pasażerów.

Radosław Włoszek, prezes Kraków Airport, mówi, że to trzeci raz w historii, kiedy udało się osiągnąć taki wynik. – Pozwala nam to szacować, że w 2023 r. mamy szansę – jako pierwszy port regionalny w Polsce – obsłużyć 9 milionów podróżnych – stwierdza Włoszek.

– Cała drużyna Kraków Airport wspólnie z przewoźnikami konsekwentnie realizuje plan rozbudowy siatki połączeń, dbając o bezpieczeństwo i komfort pasażera, z wszystkimi jednostkami funkcjonującymi na lotnisku, Strażą Graniczą, Odziałem Celnym Port Lotniczy Kraków-Balice, agentami obsługi naziemnej, równocześnie wzbogacając wachlarz usług pozalotniczych – prezes zarządu Kraków Airport.