Zamknięta dla ruchu zostanie ul. Św. Wojciecha (będzie przebudowana), ale możliwy będzie dojazd do cmentarza od ulicy Kościelnej.
DK94 na jednojezdniowym odcinku 1,5 km – od węzła Modlnica S52 do ronda ze zjazdem na Giebułtów – zostanie rozbudowana do parametrów drogi dwujezdniowej klasy GP. Inwestycja jest kontynuacją większego zadania, które pozwoli na zwiększenie przepustowości i bezpieczeństwa jazdy przez mocno zurbanizowane podkrakowskie miejscowości. Jedno rondo w Modlnicy już powstało, w miejscu skrzyżowania drogi krajowej nr 94 z drogą powiatową (ul. Ojcowską) w kierunku Giebułtowa. Wraz z tym rondem rozbudowany został także odcinek DK94 o długości 715 m. Inwestycję oddano do ruchu w maju ubiegłego roku.
Ronda turbinowe
– Na rozbudowywanym obecnie odcinku skrzyżowania DK94 z ulicami: Jurajską/Lipową oraz Wierzbową/Bez nazwy zastępują ronda dwupasowe turbinowe. Wybudowane będą dwa skrzyżowania na skręty w prawo z ulicami: św. Wojciecha/Ulubioną oraz Polną. Powstaną trzy zjazdy z drogi krajowej DK94 na drogi gminne wraz z przebudową odcinków tych dróg, przejście dla małych zwierząt, zatoki autobusowe z pasami oddzielającymi od jezdni i chodniki – informuje Iwona Mikrut z krakowskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Powstają też drogi techniczne do obsługi nowych zbiorników retencyjnego i odparowującego. Wybudowane i przebudowane zostały kanalizacje: deszczowa, sanitarna oraz sieć wodociągowa; sieci: telekomunikacyjna i energetyczna.
Trwa rozbudowa drogi krajowej nr 94 w gminie Wielka Wieś. 15 listopada dla ruchu otwarte zostanie rondo w miejscu krzyżowania się ulic Jurajskiej i Lipowej. Dostępne będą przystanki autobusowe, a ruch pieszych odbywał się będzie po nowych chodnikach.