Kraków i Małopolska nagrodzeni w Gdyni Medialnymi Perłami Samorządowymi

Kampania związana z 70-leciem Nowej Huty fot. Kraków.pl

Pracownicy Urzędu Miasta Krakowa zostali nagrodzeni za kampanią komunikacyjną związaną z 70-leciem Nowej Huty a urzędu marszałkowskiego za akcję „Dobro jest w Małopolsce”.

Medialne Perły Samorządu są przyznawane przez Dziennik Gazetę Prawną w trzech kategoriach (prasa samorządowa, kampanie komunikacyjne oraz media elektroniczne). Pierwsze miejsce w kategorii przeznaczonej dla województw za kampanię „Dobro jest w Małopolsce” otrzymał Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.

– To bardzo nietypowa kampania, która miała zachęcić mieszkańców do większej dobroczynności, organizowana wspólne z Polskim Czerwonym Krzyżem. Urzekło nas także wspaniałe logo kampanii, czyli anielskie skrzydła wytkane z koronki – powiedział dziennikarz DGP.

Pierwsze miejsce dla miast powyżej 100 tysięcy powędrowało do urzędników Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Krakowa za kampanie związaną z okazji 70-lecia Nowej Huty.

Pracownicy UMK mogą być również zadowoleni z wyróżnienia w kategorii media drukowane za dwutygodnik Kraków PL, który jest „atrakcyjny graficznie i przedstawia wszechstronne informacje”.