Tor zaprojektowany został z myślą o trudnych technicznie i bardzo wymagających kondycyjnie odcinkach oraz o efektownych i weryfikujących wszechstronność zawodników przeszkodach. Umieszczono na nim klasyczne sekcje superenduro oraz szybkie sekcje supercrossowe.
Pierwszą przeszkodą z jaką zmierzą się zawodnicy będzie dwumetrowa pryzma. Zaraz potem czeka ich odcinek rytmicznych whoopsów, zakończony ostrym zakrętem, dlatego utrzymanie prędkości będzie tu nie lada wyzwaniem. Na torze nie zabraknie również dużych skoków, przeszkód wybudowanych z opon i betonowych rur oraz wielkich bali, rozłożonych na dwóch zakrętach, tworzących długą i wymagającą sekcję. Całkowitą nowością będzie odcinek nieregularnych muld, który może nieźle wytrącić z rytmu i równowagi.
Koordynację i siłę uczestników przetestują składający się z ogromnych głazów, 18-metrowy rock garden oraz drewniany Matrix, przeszkoda z której słynie krakowska edycja cyklu mistrzostw świata SuperEnduro, w