Czy Tauron pozostanie sponsorem krakowskiej areny?

fot. Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl

Z końcem stycznia przyszłego roku kończy się umowa między Areną Kraków a Tauronem na sponsora tytularnego krakowskiej hali.

Od otwarcia hali w 2014 roku do końca roku 2022 odbyło się w niej ponad 2 tys. wydarzeń. Obiekt gościł w tym czasie ponad 5,3 mln gości.

– Zależy nam na utrzymaniu pozycji obiektu w Polsce oraz na ciągłym wzmacnianiu międzynarodowego znaczenia areny. Chcemy to robić wspólnie z wizerunkowym i biznesowym partnerem jakim jest sponsor tytularny obiektu – podkreśla Małgorzata Marcińska, prezes spółki Kraków Arena.

Konkurs na sponsora

Spółka Arena Kraków ogłosiła konkurs na sponsora tytularnego obiektu. Chęć uczestnictwa w można zgłaszać do 30 czerwca tego roku.

Nazwa sponsora tytularnego będzie się pojawiać na każdym materiale związanym z wydarzeniami organizowanymi w Kraków Arenie

– Poza połączeniem nazwy firmy z nazwą obiektu, sponsor otrzymuje prawo do współtworzenia logotypu z uwzględnieniem własnej marki. W ten sposób powstaje nowa wspólna marka obiektu oraz sponsora, która ma wpływ na pozostałe elementy identyfikacji wizualnej obiektu – informują przedstawiciele miejskiej spółki.

.Według Instytutu Monitoringu Mediów wartość ekwiwalentu reklamowego publikacji w polskich mediach w latach 2015-2022 wyniosła ponad 565 mln zł.

Do wymagań sponsora w zakresie nazwy i elementów graficznych dostosowywana jest strona internetowa obiektu oraz wszelkie materiały promocyjne. Nazwa obiektu pojawia się także w tysiącach materiałów promujących wydarzenia odbywające się w arenie przygotowywanych przez ich organizatorów.

Czytaj wiadomości ze swojej dzielnicy:

Czyżyny